Conrad NB Icon info outline Veel informatie op deze pagina's is alleen van toepassing op Conrad bestellingen, services of artikelen. Heeft u een vraag over een aankoop, product of service van één van onze Conrad marktplaats partners? Kijk dan hier voor het antwoord op uw vraag of neem rechtstreeks contact op met de partner via "Mijn account" indien u reeds een bestelling heeft geplaatst.'

Wat is de status van mijn retourzending?

Stuurt u een artikel retour? Dan zorgen wij ervoor dat de retourzending binnen 14 dagen wordt verwerkt.

Zodra u uw pakket inlevert, ontvangt u een Track&Trace code.
U kunt uw retourzending hiermee volgen tot aan ons verzameladres in Born.
Vanuit Born wordt uw retour verzonden naar ons magazijn in Duitsland, waar deze verder verwerkt wordt. Dit is voor u niet zichtbaar, maar ondertussen zijn wij wel voor u bezig.
Binnen 14 dagen ontvangt u een e-mail van ons met daarin meer informatie over uw retour.

Heeft u na 14 dagen nog geen mail van ons ontvangen? Neem dan contact met ons, dan gaan wij het voor u na.

Let op: In verband met drukte bij onze pakketvervoerders is het mogelijk dat het verwerken van uw retourzending langer duurt

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 249 van 425

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen