Bestellen

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Dit kan eenvoudig online in 4 stappen: Verzamel uw gewenste artikelen door ze toe te voegen aan de winkelwagen.  Tevreden met uw keuze? Klik op het winkelwagen icoon, controleer ...

  • ISO-certificering

    Gecertificeerd kwaliteitsmanagementsysteem volgens ISO 9001:2015 Naast de kwaliteit van ons artikelaanbod heeft ook de kwaliteit van onze totale bedrijfsorganisatie continu de aand...

  • Hoe kan ik jullie bereiken?

    Wij zijn op meerdere manieren te bereiken.                                                                                                                                          ...

  • Waarom zijn producten niet op alle Conrad websites te bestellen? 

    Er kunnen meerdere oorzaken zijn waarom producten niet via alle websites van Conrad te bestellen zijn.  Door wet- en regelgeving mogen sommige producten niet in alle landen aange...

  • Conrad cadeaukaart

    Verras met de Conrad Cadeaukaart Heeft u binnenkort een verjaardag, jubileum of andere feestelijke gelegenheid en weet u niet wat u moet geven? Geef een Conrad Cadeaukaart – leuk...

  • Kan ik met een VVV bon betalen?

    Wij accepteren geen VVV bonnen. Benieuwd op welke wijze u wel kunt betalen? Kijk dan bij onze betaalmogelijkheden.

  • Hoe verwijder ik een product uit de winkelwagen?

    Een artikel verwijderd u eenvoudig uit de winkelwagen door te kiezen voor verwijderen .

  • Hoe kan ik mijn actiecode inwisselen

    Het is heel eenvoudig om een actiecode in te wisselen.  Dit doet u door naar de winkelwagen te gaan. En bij actiecode inwisselen de code in te voeren. Houdt er wel rekening mee dat...

  • Heeft u een vraag over een product?

    Voor productvragen verwijzen wij u graag door naar de product-detailpagina. Hier staat o.a. een productbeschrijving en de technische specificaties. Kunt u een product niet vinden o...

  • Voorwaarden actiecodes

    Algemene voorwaarden actiecodes Conrad Electronic Benelux Op de actiecodes die op conrad.nl gebruikt worden, zijn de volgende algemene voorwaarden van toepassing, tenzij anders ver...

  • Hoe vul ik mijn btw nummer in?

    Wanneer u  bij ons een zakelijk klantaccount aanmaakt, wordt er gevraagd het btw nummer van de firma op te geven. Dit is niet verplicht.  Het btw nummer dient in het juiste formaat...

  • Is een artikel op voorraad?

    Op de productpagina wordt gemeld of een artikel op voorraad is of niet.  Is een artikel niet op voorraad, maar is de leverdatum wel bij ons bekend dan wordt de verwachte leverdatum...

  • Wat is de status van mijn bestelling?

    Heeft u een bestelling geplaatst en is alles op voorraad? Dan wordt deze binnen 2- 3 werkdagen bij u bezorgd. Hebben wij het artikel niet op voorraad, dan wordt de verwachte levert...

  • Mijn bestelling is incompleet

    Heel vervelend dat uw  bestelling niet compleet is. Het kan zijn dat een artikel niet direct leverbaar is.Dit kunt u terugvinden op de pakbon, de orderbevestiging of in uw account ...

  • Vraag een offerte aan

    Ongeacht de omvang van het project, het budget is altijd een belangrijk onderdeel. Gebruik de offertetool van Conrad om een prijs op maat te ontvangen. Dit is geheel vrijblijvend. ...

  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

    Het kan zijn dat de orderbevestiging wordt tegengehouden door het spamfilter van uw e-mailprogramma en dat deze in de map ongewenst terecht is gekomen. Mocht dat niet het geval zij...

  • Hulp nodig tijdens het bestellen?

    Ondervindt u (technische) problemen op onze website of tijdens het plaatsen van uw bestelling? Neem dan contact met ons op, zodat wij u verder kunnen helpen. 

  • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

    Heeft u een bestelling geplaatst en heeft u een wijziging of wilt u uw bestelling annuleren? Wij kunnen uw order nog wijzigen en/of annuleren zolang deze ons magazijn nog niet h...

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Klik hier voor de meest actuele informatie.