Zoeken
Bezorgen
-
Wat zijn de verzendkosten en overige toeslagen?
Onze standaard verzendkosten zijn € 6,60 (excl BTW), ongeacht de waarde van uw bestelling. Ook wanneer uw bestelling in meerdere leveringen wordt uitgevoerd, betaalt u maar 1x de v...
-
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u van ons een e-mail.Vervolgens ontvangt u van onze vervoerder een e-mail met de track&trace gegevens. Hiermee kunt u de bestelli...
-
Kan ik mijn bestelling op een afhaalpunt laten bezorgen?
Het is niet mogelijk om bij het bestellen een afhaalpunt als bezorgadres te selecteren. Wel is het beperkt mogelijk om via de Track & Trace link van de vervoerder een alternatieve...
-
Hoe verpakken wij uw bestelling.
Verpakkingen Bij Conrad doen we constant ons best om onze processen te verbeteren. De feedback die we van u als klant krijgen, is daarbij heel belangrijk. Vaak wordt ons gevraagd...
-
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Is uw bestelling volgens de track & trace code afgeleverd, maar heeft u deze niet ontvangen? Neem dan binnen 30 dagen contact met ons op, wij zullen in samenwerking met de vervoerd...
-
Met welke levertijd moet ik rekening houden?
Heeft u een bestelling geplaatst en is alles op voorraad? Dan wordt deze direct verzonden! Hebben wij het artikel niet op voorraad, dan wordt de verwachte levertijd aangegeven op d...
-
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen in België?
Als u in België woonachtig bent, dan kunt u ook bij ons bestellen.Wij willen u verzoeken om uw bestelling dan te plaatsen via onze Belgische website
-
Kan mijn bestelling in een envelop worden verzonden?
Al onze verzendingen worden verzonden als pakket. Dit heeft te maken met ons volledig geautomatiseerde magazijn in Zuid-Duitsland, dat enveloppen simpelweg niet kan verwerken. Hoew...
-
Kan ik het bezorgadres wijzigen?
In uw account kunt u zien welke gegevens u aan ons heeft doorgegeven. Bijvoorbeeld het bezorgadres, bestelgeschiedenis of uw verlanglijstje. In uw account is het mogelijk zelf uw g...
-
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen in het buitenland?
Op onze website is het alleen mogelijk om bestellingen te plaatsen met een afleveradres in Nederland.Voor bestellingen met een afleveradres buiten Nederland kunt u terecht op www.c...
-
Kan ik zelf kiezen waar en wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?
Op dit moment is het nog niet mogelijk om zelf de bezorgtijd van een bestelling aan te geven.Dit wordt bepaald door de vervoerder. We hopen dit in de nabije toekomst wel mogelijk t...
-
De bezorger kwam langs toen ik niet thuis was.
Natuurlijk is het fijn als u uw bestelling meteen in ontvangst kan nemen. Is er niemand thuis of kan het pakket niet bij buren worden bezorgd? Dan wordt het pakket naar een PostNL...
-
Ik wil mijn bestelling zelf ophalen
Wij hebben in Nederland geen fysieke winkels. Een bestelling afhalen is niet mogelijk.Online kunt u aangeven, bij stap 4 in de kassa, op welk adres u uw bestelling wenst te ontvang...
-
Kan ik mijn bestelling sneller ontvangen?
Wilt u uw bestelling de volgende werkdag in huis hebben? Dan is het mogelijk om voor een Express Levering* te kiezen.De extra kosten hiervoor zijn €16,49 (exclusief BTW). Wij vrage...