Betalen

  • Ik wil een terugbetaling aanvragen.

    Te veel of per ongeluk betaald Als u te veel betaald heeft, vraag dan hier de terugbetaling aan. www.conrad.nl/terugbetaling. Is uw bestelling deels geannuleerd en al vooraf betaal...

  • Ik wil mijn factuur betalen

    U kunt uw Conrad factuur hier betalen via iDEAL of u kunt het bedrag overmaken op NL60RABO0396709478 ten name van Conrad Electronic Benelux BV onder vermelding van uw klantnummer e...

  • Ik wil een kopie van mijn factuur aanvragen

    Wanneer u inlogt op uw account, heeft u de mogelijkheid om uw facturen(.pdf) in te zien en te printen. U kunt dit doen onder "Facturen en Creditnota's" , waarna u bij de betreffend...

  • Meer over betalen met automatische incasso.

    Wanneer u een bestelling bij ons plaatst kunnen wij het bedrag ook éénmalig incasseren van uw rekening.Kiest u voor deze betaalmethode, dan is het niet mogelijk om uw bestelling te...

  • Kan ik altijd op rekening / achteraf betalen?

    Achteraf / op rekening betalen is meestal wel mogelijk. Wanneer het niet kan, komt dat vaak door 1 of meer van onderstaande factoren:  Totaalbedrag van uw bestelling Soort artikel...

  • Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

    De verwerking van een betaling via IDEAL of creditcard gebeurt direct. Wilt u achteraf betalen, dan dient de betaling binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen bij ons binnen t...

  • Wat zijn de bankgegevens van Conrad?

    Bent u op zoek naar onze bankgegevens, deze vind u hieronder. Kvk nummer: 06051273 btw nummer: NL0077.38.213.B01 Rabobank: 3967.09.478 IBAN: NL60RABO0396709478 BIC: RABONL2U Wilt...

  • Waarom krijg ik het verzoek om vooruit te betalen?

    Bij iedere bestelling wordt, op basis van een veelvoud aan factoren, bepaald of u gebruik kunt maken van de optie om achteraf te betalen. Het kan daarom voorkomen dat u een bericht...

  • Ik wil mijn facturen digitaal ontvangen

    Bent u een zakelijke klant en ontvangt u de facturen nog per post of is het e-mailadres voor de digitale facturatie gewijzigd? Dan kunt u dit eenvoudig doorgeven via dit formulier....

  • Hoe kan ik betalen?

    U kunt bij ons op verschillende manieren betalen: iDEAL - vertrouwd via uw eigen bank betalen. Creditcard - het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven na levering van uw p...