Conrad NB Icon info outline Veel informatie op deze pagina's is alleen van toepassing op Conrad bestellingen, services of artikelen. Heeft u een vraag over een aankoop, product of service van één van onze Conrad marktplaats partners? Kijk dan hier voor het antwoord op uw vraag of neem rechtstreeks contact op met de partner via "Mijn account" indien u reeds een bestelling heeft geplaatst.'

Ik wil een terugbetaling aanvragen.

Te veel of per ongeluk betaald

Als u te veel betaald heeft, vraag dan hier de terugbetaling aan. www.conrad.nl/terugbetaling
Is uw bestelling deels geannuleerd en al vooraf betaald, dan betalen we u automatisch terug. 

Heeft u een terugbetaling ontvangen maar mist u nog de bijbehorende creditnota? Vraag dan hier een kopie van de creditnota aan. https://www.conrad.nl/faq/betaling/factuur-aanvragen 
Houd u er rekening mee dat van een geannuleerde bestelling geen creditnota wordt opgemaakt.  

Terugbetaling na annuleren of retourneren

Wanneer een artikel is geannuleerd en u heeft dit al betaald dan wilt u dit bedrag natuurlijk zo snel mogelijk terug. Vaak kunnen we dat automatisch terugstorten via de bij ons bekende betaalgegevens, Bijvoorbeeld via een iDeal betaling. Een dergelijke terugbetaling wordt uitgevoerd door onze betaalpartner Ingenico.
Heeft u een bevestiging van ons ontvangen maar nog geen betaling binnen 10 werkdagen? Vraag dan hier de terugbetaling aan. www.conrad.nl/terugbetaling 

Wanneer u binnen zichttermijn een artikel aan ons geretourneerd heeft en u heeft dit al betaald, ook dan kunnen we dit vaak automatisch terugbetalen, bijvoorbeeld via de iDeal betaling.
Heeft u een bevestiging van ons ontvangen maar nog geen betaling binnen 10 werkdagen? Vraag dan hier de terugbetaling aan. www.conrad.nl/terugbetaling

Heeft u een creditnota van ons ontvangen en geen uitbetaling? Bijvoorbeeld naar aanleiding van een garantie retour. Vraag dan hier de terugbetaling aan. www.conrad.nl/terugbetaling

Soms komt het voor dat u van ons een creditnota ontvangt maar de betaling uitblijft wegens het ontbreken van uw bankgegevens. Wacht u nog op een betaling naar aanleiding van een creditnota? Vraag dan hier de terugbetaling aan. www.conrad.nl/terugbetaling 

Voor zakelijke klanten:

Heeft u een account op rekening, dan geldt voor u het volgende:

Bent u zakelijke klant bij Conrad en heeft u een creditnota ontvangen of heeft u een ander tegoed, zoals bijvoorbeeld een dubbel betaalde factuur? U kunt dan de creditnota/tegoed verrekenen met openstaande facturen.
Is verrekenen niet mogelijk? Vraag dan hier de terugbetaling aan. www.conrad.nl/terugbetaling 

Heeft u betaald middels iDeal, creditcard of Bancontact, dan geldt voor u het volgende:

Is uw bestelling geannuleerd of deels geannuleerd, dan ontvangt u uw geld automatisch terug via Ingenico Financial Services.  

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 18 van 76

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen