Retourneren

  • Wat is de status van mijn retourzending?

    Stuurt u een artikel retour? Dan zorgen wij ervoor dat de retourzending binnen 14 dagen wordt verwerkt. Zodra u uw pakket inlevert, ontvangt u een Track&Trace code.U kunt uw retour...

  • Hoe retourneer ik mijn producten?

    Een product retour sturen kan natuurlijk, hieronder vindt u meer informatie. Retourneren - Garantie Het is vervelend als een product niet naar behoren werkt of defect gaat. Gelukk...

  • Recycling

    Conrad draagt graag bij aan het naleven van de Europese WEEE-richtlijn, die als doel stelt dat 70 tot 85% van alle apparaten gerecycled dienen te worden. Voor de inzameling van geb...

  • Ik heb besteld via Bol.com. Hoe retourneer ik mijn bestelling?

    Heeft u een bestelling geplaatst via Bol.com? Dan begint uw retour in uw Bol account. Op de website van Bol.com vindt u alle informatie over het aanmelden van uw retour.  Na aanmel...

  • Ik heb een verkeerd artikel ontvangen

    Heel vervelend als wij per ongeluk het verkeerde artikel hebben toegezonden. Neem contact met ons op en wij gaan dit samen met u oplossen. 

  • Kan ik mijn retour laten ophalen?

    Een pakket wordt alleen opgehaald als het zwaarder is dan 30 kilo en/of groter is dan 175x58x78 cm.  Neem contact met ons op en wij plannen een afhaalopdracht voor u in. Een chauff...

  • Ik wil een gedeelte van mijn bestelling terugsturen.

    Wanneer u een gedeelte van uw bestelling aan ons retourneert, hoeft u alleen de artikelen te betalen die u houdt. Betaalt u d.m.v. een achteraf betaling? Dan mag u de waarde van de...