Zoeken
Retourneren
-
Wat is de status van mijn retourzending?
Stuurt u een artikel retour? Dan zorgen wij ervoor dat de retourzending binnen 14 dagen wordt verwerkt. Zodra u uw pakket inlevert, ontvangt u een Track&Trace code.U kunt uw retour...
-
Hoe retourneer ik mijn producten?
Een product retour sturen kan natuurlijk, hieronder vindt u meer informatie. Retourneren - Garantie Het is vervelend als een product niet naar behoren werkt of defect gaat. Gelukk...
-
Recycling
Conrad draagt graag bij aan het naleven van de Europese WEEE-richtlijn, die als doel stelt dat 70 tot 85% van alle apparaten gerecycled dienen te worden. Voor de inzameling van geb...
-
Ik heb besteld via Bol.com. Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Heeft u een bestelling geplaatst via Bol.com? Dan begint uw retour in uw Bol account. Op de website van Bol.com vindt u alle informatie over het aanmelden van uw retour. Na aanmel...
-
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen
Heel vervelend als wij per ongeluk het verkeerde artikel hebben toegezonden. Neem contact met ons op en wij gaan dit samen met u oplossen.
-
Kan ik mijn retour laten ophalen?
Een pakket wordt alleen opgehaald als het zwaarder is dan 30 kilo en/of groter is dan 175x58x78 cm. Neem contact met ons op en wij plannen een afhaalopdracht voor u in. Een chauff...
-
Ik wil een gedeelte van mijn bestelling terugsturen.
Wanneer u een gedeelte van uw bestelling aan ons retourneert, hoeft u alleen de artikelen te betalen die u houdt. Betaalt u d.m.v. een achteraf betaling? Dan mag u de waarde van de...