Retour

  • Zakelijke RMA procedure.

    In Nederland heeft een zakelijke klant geen recht op de wettelijke bedenktijd. Zakelijke klanten die alsnog een retourverzoek willen indienen kunnen dat doen via ons online RMA for...

  • Ik wil gebruik maken van het herroepingsrecht.

    Wanneer een bestelling is afgerond, is sprake van een overeenkomst met betalingsverplichting. Volgens de Europese wetgeving mag elke consument deze overeenkomst binnen 14 dagen zo...

  • Wat is de status van mijn retourzending?

    Stuurt u een artikel retour? Dan zorgen wij ervoor dat de retourzending binnen 14 dagen wordt verwerkt. Zodra u uw pakket inlevert, ontvangt u een Track&Trace code.U kunt uw retour...

  • Kan ik mijn bestelling retour sturen?

    Klik in de lijst hieronder op wat op uw retourvraag van toepassing is: Garantie*  Zakelijk Conrad Zakelijk Conrad marktplaats Consument BOL/AMAZON Retourenportal Terugbetaling Ov...

  • Recycling

    Conrad draagt graag bij aan het naleven van de Europese WEEE-richtlijn, die als doel stelt dat 70 tot 85% van alle apparaten gerecycled dienen te worden. Voor de inzameling van geb...

  • Ik heb besteld via Bol.com. Hoe retourneer ik mijn bestelling?

    Heeft u een bestelling geplaatst via Bol.com? Dan begint uw retour in uw Bol account. Op de website van Bol.com vindt u alle informatie over het aanmelden van uw retour.  Na aanmel...

  • Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.

    Heel vervelend als wij per ongeluk het verkeerde artikel hebben toegezonden. Neem contact met ons op en wij gaan dit samen met u oplossen. 

  • Kan ik artikelen uit verschillende bestellingen in één doos retourneren?

    Het is niet mogelijk artikelen uit verschillende bestellingen in één doos te retourneren. Een retourlabel kan slechts worden aangemaakt op één factuurnummer. Wilt u meerdere produc...

  • Kan ik een retour laten ophalen?

    Een pakket wordt alleen opgehaald als het zwaarder is dan 30 kilo en/of groter is dan 175x58x78 cm. Deze retouren kunnen niet via onze retourenportal worden aangemeld.   Particul...

  • Ik heb geen retourlabel ontvangen.

    Wanneer u een retourzending bij ons heeft aangemeld, dan is het aangemaakte retourlabel direct te downloaden. Ook wordt deze per mail aan u toegezonden. Als u het retourlabel niet ...

  • Ik wil een gedeelte van mijn bestelling terugsturen.

    Wanneer u een gedeelte van uw bestelling aan ons retourneert, hoeft u alleen de artikelen te betalen die u houdt. Betaalt u d.m.v. een achteraf betaling? Dan mag u de waarde van de...

  • Artikel defect ontvangen.

    Onze excuses dat u een defect artikel heeft ontvangen. Vriendelijk verzoeken wij u om contact met ons op te nemen zodat wij dit zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen.    beschad...