Garantie & Reparatie

  • Garantie eigen merken

    3 jaar fabrieksgarantie bij Eurochron artikelen Eurochron producten worden zeer zorgvuldig, met grote precisie en de beste kwaliteit gemaakt. Daarom biedt Eurochron 3 jaar fabrie...

  • Kan ik artikelen uit verschillende bestellingen in één doos retourneren?

    Het is niet mogelijk artikelen uit verschillende bestellingen in één doos te retourneren. Een retourlabel kan slechts worden aangemaakt op één factuurnummer. Wilt u meerdere produc...

  • Ik heb geen retourlabel ontvangen

    Wanneer u een retourzending bij ons heeft aangemeld, dan is het aangemaakte retourlabel direct te downloaden. Ook wordt deze per mail aan u toegezonden. Als u het retourlabel niet ...

  • Ik wil gebruik maken van mijn herroepingsrecht

    Wanneer uw bestelling is afgerond, is er sprake van een overeenkomst met betalingsverplichting. Volgens de Europese wetgeving mag u deze overeenkomst binnen 14 dagen zonder opgave...

  • Artikel defect ontvangen

    Onze excuses dat u een defect artikel heeft ontvangen. Vriendelijk verzoeken wij u om contact met ons op te nemen zodat wij dit zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen.    beschad...

  • Hoelang heb ik garantie op mijn product?

    Het is vervelend als een artikel niet naar behoren werkt of defect gaat. Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Afgezien van deze wettelijke garanti...

  • Hoe kan ik een defect product retour sturen?

    Het is vervelend als een artikel niet naar behoren werkt of defect gaat. Gelukkig geven wij minimaal 2 jaar garantie. U kunt een garantieretour online aanmelden. Vertoont het arti...