Conrad NB Icon info outline Veel informatie op deze pagina's is alleen van toepassing op Conrad bestellingen, services of artikelen. Heeft u een vraag over een aankoop, product of service van één van onze Conrad marktplaats partners? Kijk dan hier voor het antwoord op uw vraag of neem rechtstreeks contact op met de partner via "Mijn account" indien u reeds een bestelling heeft geplaatst.'

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Heeft u een bestelling geplaatst en heeft u een wijziging of wilt u uw bestelling annuleren?

Wij kunnen uw order nog wijzigen en/of annuleren zolang deze ons magazijn nog niet heeft verlaten. Deze status kunt u eenvoudig controleren in "Mijn account". Zodra de status van uw bestelling verandert is naar "in bewerking" dan hebben wij uw pakket ingepakt en is hij naar u onderweg.

U kunt het pakket dan nog wel weigeren aan de deur of kosteloos retourneren na ontvangst. Meld uw retour dan aan via ons online retour formulier. 

 

 anulere

adreswiziging bijbestellen canncel

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 276 van 881

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen