Conrad NB Icon info outline Veel informatie op deze pagina's is alleen van toepassing op Conrad bestellingen, services of artikelen. Heeft u een vraag over een aankoop, product of service van één van onze Conrad marktplaats partners? Kijk dan hier voor het antwoord op uw vraag of neem rechtstreeks contact op met de partner via "Mijn account" indien u reeds een bestelling heeft geplaatst.'

Heeft u een klacht, wij lossen dit voor u op.

Ondanks dat wij er alles aan doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het een keer gebeuren dat u niet tevreden bent.

Is het ons onverhoopt niet gelukt om aan uw verwachtingen te voldoen, dan zullen we er alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Zodra u ons heeft geïnformeerd, ontvangt u van ons binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie. Wij lossen uw klacht graag op.

U kunt uw klacht op verschillende manieren bij ons melden. De mogelijkheden vindt u hier.

Ook kunt u uw klacht indienen bij het ODR platform van de Europese Commissie. Dit is een internetplatform opgericht door de Europese Commissie met als doel geschillen voortvloeiend uit e-commerce buiten de rechtbank op te lossen en de mogelijkheid om van dit platform gebruik te maken voor de beslechting van hun geschillen. Klik hier om naar het platform te gaan.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 13 van 77

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen