Hoe werkt Mijn Account?

Bij ons kunt u er voor kiezen om een account aan te maken bij het plaatsen van een bestelling. Wel zo makkelijk, want zo bent u bekend bij ons en hoeft u een volgende keer alleen maar in te loggen om een bestelling te kunnen plaatsen. Al de noodzakelijke gegevens zijn dan al bekend. Het is dan slechts nog een kwestie van de betaling afronden. U vindt in "mijn account" uw bestelgeschiedenis, facturen, creditnota's en opgeslagen verlanglijsten.
 
U kunt inloggen op conrad.nl door rechtsboven te klikken op Registreren. Daar heeft u ook de mogelijkheid om een nieuw account aan te maken. Inloggen doet u met uw e-mailadres en het wachtwoord wat u bij het aanmelden gekozen heeft.

Wachtwoord vergeten
 
Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik hier. U hoeft alleen uw e-mailadres in te vullen en wij zullen u een link sturen om een nieuw wachtwoord aan te maken
 
Account wijzigen
 
Eenmaal ingelogd kunt u het overzicht van uw gegevens inzien. Bij mijn gegevens vind u ""mijn adres"", ""mijn afleveradres"" en ""mijn betalingsmethode"". Deze zijn allen aan te passen. Ook kunt u hier uw wachtwoord en het email-adres waarmee u inlogt wijzigen.

 

Voorkom fraude!

Verander regelmatig uw wachtwoord en maak zo veel mogelijk gebruik van verschillende wachtwoorden. Websites zoals die van Conrad worden goed beveiligd en nauwlettend gecontroleerd, echter kan uw wachtwoord eerder in andermans handen terecht zijn gekomen door een datalek of door een botnet.

In de afgelopen jaren is er bijvoorbeeld een datalek geweest bij LinkedIn, Dropbox en het ooit succesvolle sociale netwerk MySpace, maar ook bij dating- en erotische sites. U kunt op websites zoals haveibeenpwned.com, scatteredsecrets.com  en op de site van de politie controleren of uw email en wachtwoord voorkomen in 1 van de gehackte databases. 

 

"adreswiziging acount" nieuwmailadres wenslijst